ÚJ! Senior Jóga

Senior Jóga indul február 16. csütörtök 10.30 órától 50+60+70+ feletti hölgyek és urak számára

„A jóga mindenkié. Az előrehaladott kor nem állhat a gyakorlás útjába.
A jóga minden életciklusban segít, hogy testünket és elménket megerősítsük, kiegyensúlyozott, harmonikus állapotot hozzunk létre.” – B.K.S.Iyengar

Hogyan definiálhatjuk a Senior korosztályt?
Senior korúnak tekintjük az 50 év feletti nőket és férfiakat, a korosztály jellemzően 55-75 éveseket jelent.

Mit kínálunk röviden és egyszerűen?

Ingyenes próbaórát a most induló ÚJ senior jóga csoportba. A foglalkozások csütörtök délelőtt Vácon a belvárosban a tánciskola termében történnek, de a táncórákhoz nincs közül egyáltalán. Judit a jógaoktató, óriási türelemmel, rengeteg kedvességgel tartja az órákat, külön a senior korosztály részére kialakított gyakorlatokkal várja a próba órán résztvevőket. A továbbiakban a csoport, heti egyszer, mindig csütörtökön 10.30-11.30 óráig várja a vidám csapatot és a mozgást szerető hölgyeket és urakat.
A díjmentes órajegyet le lehet tölteni, vagy kérni telefonon a 06-20/494-1722-es számon, hívással vagy SMS-sel.

Díjmentes órajegy letöltés a csoportos órákra

Kik a Seniorok?
Akik már az élet sok iskoláját kijárták, sok tapasztalattal rendelkeznek, egyfajta elöljárók, akiket tisztelet övez.

miami tanciskola-senior-joga-Rubinek-Judit

Senior Jóga óra

Helyszín: Miami Tánciskola, Vác, Dr. Csányi L. krt. 58.
Időpont: csütörtök délelőtt 10.30-11.30 óráig

Kinek ajánljuk a Senior Jóga foglalkozást?

  • 50 – 60 – 70 év feletti hölgyeknek és uraknak
  • Azoknak is, akik valamilyen sérülés vagy betegség miatt nehezére esik egy 90 perces órán való részvétel.
  • Aki egészséges életvitelét továbbra is szeretné megőrizni és fenntartani.
  • Aki szeretne javítani és változtatni életminőségén.
  • Aki már régóta nem mozgott és most érzi ennek hiányát.

Díjmentes órajegy letöltés a csoportos órákra

Az egészséges idősebb kor

Az idősödés alatt egy élettani folyamatot értünk. Az idős kornak semmiképpen sem természetes velejárója, nem jellemzője a betegség. Élettani változások mennek végbe biológiai, pszichikai és lelki szinten is. Hormonális áthangolódás következik be, amit mindenképpen figyelembe kell venni ebben az életszakaszban.

Legyünk „fiatal öregek”, aminek a legfontosabb kritériuma az aktivitás megtartása mind szellemi, mind pedig testi vonatkozásban.

Hogyan maradhatunk egészségesek?

Későbbi életkorunkban egészségünk nagymértékben függ korábbi életszakaszaink során kialakított személyes életstílusunktól.
Az egészségéért az embernek folyamatosan tennie kell.

A Senior Jóga óra felépítése

  • Az órák időtartama 60 perc
  • Könnyített formában és rövidebb ideig kitartott ászanák (testhelyzetek)
  • Több rávezető gyakorlat az óra alatt
    1.Ráhangolódás,
    2.Bemelegítés,
    3.Fő rész
    4.és a végén egy kis lazítás, relaxálás.

Milyen hatásai vannak a Senior Jógának?

Számos pozitív hatása a teljesség igénye nélkül, mint:

  • Ízületkímélő mozgásforma, mely olajozza az ízületeket
  • Csökkenti a mozgásszervi panaszokat
  • Segíti a szív munkáját
  • Erősíti a légzőrendszert
  • Növeli az önbizalmat, energetizál

Az egyéni döntés fontos. Saját egészségünk megőrzéséért saját magunk vagyunk felelősek.

Ehhez kívánunk segítséget nyújtani mindazok számára, akiknek szándékukban áll változtatni, céltudatosak és meghozták mindehhez döntésüket. Hiszen az önbecsülés szükségessége kulcs az élet minőségének meghatározásához.

Senior Jóga óra

Helyszíne: Miami Tánciskola, Vác
Dr. Csányi L. krt. 58.

Időpontja: csütörtök délelőtt 10.30-11.30 óráig

Óradíj: első óra próbaóra, a díjmentes órajegy a holnapról tölthető le:
Díjmentes órajegy letöltés a csoportos órákra

Alkalmi óradíj: 1.200Ft / 60 perc, vagy

Bérlet: 4.500 Ft / 5 alkalom (900 Ft/alkalom), 2 hónapig érvényes

Első óra: február 16. csütörtök, 10.30-11.30 óráig

Előzetes bejelentkezés szükséges:
info@miamitanciskola.hu vagy tel: 20/494-1722 számon.

Hasznos tanácsok jóga előtt és után:

  • előtte min. 1 órával nem ajánlott enni és ne inni
  • utána szintén jó fél-egy óra szünetet tartani az evéssel, ivással
  • kényelmes öltözéket válasszunk: rugalmas nadrág, rövid ujjú felső és nem cipőben, hanem zokniban vagyunk
  • ha van saját jógamatrac, nyugodtan lehet használni, de tudunk biztosítani  
  • az óra végi lazításhoz egy takarót is célszerű hozni
  • lehet, hogy az óra során egy kis fáradtság jelentkezik, de feltölt energiával, ami pozitívan kihat a nap hátralévő részére

Az órákat vezeti Rubinek Judit, jóga oktató

rubinek-judit-joga-03-miami-tanciskola-vac-500

Díjmentes órajegy letöltés a csoportos órákra